Friday, September 19, 2008

Nothin' New...

Well, I don't have something new to show you. Like I said in previous posts, this week has been crazy. I really wanted to post something, since I get so bummed when I visit a blog that hasn't been updated for days and days!!

This card was stamped a couple of months ago as a thank you for a great friend of mine. LeAnne is my Stampin' Up! Grandmom ....which means she's my Upline's Upline. Confusing, I know! haha!! In any case, LeAnne has become such a great friend and is such an inspiration to me. You can see her fabulous work on her blog, Wee Inklings. I know you'll love her work!! She's got some fabulous Halloween treat bags posted today.

I cased this layout from the Fall-Winter IBC, page 96. The new catty is fabulous and a great place for inspiration.

I hope to get some stamping time in this weekend. We are having our quarterly meeting on Sunday and I haven't even started my swaps yet. GULP!! Our group is called *Wee Inkers*. Can you guess who came up with that name? haha! Yep, it's LeAnne. She always plans the best meetings and we all leave with many, many wonderful ideas. Not to mention great memories of friendship and stamping. Who could ask for more?!?! Well... KIDDING!!!

On a personal note, my 16 year old daughter, Jackie, got her license yesterday! Say it ain't so!!! She drove to her boyfriend's house all alone last night. Ahhhh!!!!!!! It was so hard to watch her pull out of the driveway. It choked me up!! To think that in two years she'll be off to college. I'm gonna miss her so much!!!!!!! Then I'll be the only girl in the house. SWEET MOTHER OF GOD, help me!!!

Have a great weekend!! Thanx for visiting!!

What's in it?
  • Stamps: Happiness Always (Level 3 Hostess Set)
  • Ink: Old Olive, Always Artichoke, Rose Red, Pumpkin Pie
  • Paper: Old Olive, Rose Red, Pumpkin Pie, Bella Rose DSP
  • Acc: Earth Elements Brads, White Taffeta Ribbon, Key Tag punch, staple

2 comments:

Melissa said...

Hey, I live in Quarryville and also have a 16 year old daughter, Tristan. They must go to school together. My daughter isn't driving yet though. And currently, no boyfriend. So, I'm having an easy time of it. My thoughts are with you.

BTW, that card is super cute. I don't stamp, but I do paint and some other stuff here and there. I think I'd die if I couldn't make stuff!

~Sparkles~
Melissa

LeAnne said...

cute, cute, cute! Of course I already know that because I have the original!
Smiles,
LeAnne